Sektore publikoaren kargudunak Turismoa, Merkataritza eta Kontsumoa

Juan Emilio Andrades García

Merkataritza zuzendaria 2016-12-14-tik

Enpresen nahiz merkataritzako azpiegituren lehiakortasuna hobetzen du, berrikuntzaren bitartez, teknologia berriak eskuratuz, eta salerosteko teknikak eta bitartekoak hobetuz. Merkataritzan kalitatea hobetzeko prozesuak zein berrikuntza kudeatzeko prozesuak jartzen ditu, eta banaketa-prozesuan kostuak zentzuz erabiltzeko edo murrizteko programak lantzen ditu.

Enpresen hazkundea, elkarlana eta elkarretaratze estrategikoa sustatzen ditu, merkataritzako egitura elkartuen bitartez.
Merkataritzarako Laguntza Teknikoko Kabineteen sarea berriz diseinatzen dabil, eta merkataritzako proiektu berriak erakartzen jarduten du; merkataritza-jarduera pizteko lan egiten du, batez ere, hiriguneetan, eta sostengarritasuna, kontziliazioa eta lurraldeen arteko oreka bultzatuko dituzten programak lantzen ditu.
Gure lurraldean merkataritza antolatzeko irizpideak diseinatzen eta ezartzen jarduten da, beste batzuekin.
Euskadiko Banaketa Behategia gainbegiratzen du. Merkataritzaren Zuzendaritzari, Merkataritzako Denda Handien Batzordeari, Merkataritzako Kontsulta Batzordeari eta Merkataritzako Banaketaren Behatokiari atxikita dago.

Curriculum Vitae:

Ekitaldiak Juan Emilio Andrades García 2019.eko azaroak 25

Ez dago ekitaldirik